سرامیک پرسلان لعابدار نمونه ای از پر استفاده ترین سرامیک ها می باشد و دارای زیبایی بسیار زیادی هستند به نوعی که زیبایی این سرامیک ها مانند سنگ های تزیینی می باشد و با طیف رنگی بالایی که دارند استفاده بیشتری از آنها می شود. این سرامیک ها از مقاومت بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند و به همین جهت تقاضا برای خرید آنها بسیار زیاد است. بنابراین فروش سرامیک پرسلان لعابدار ارزان با استقبال مشتریان مواجه شده است که به شیوه های مختلفی انجام می گیرد.

فروش سرامیک پرسلان لعابدار ارزان

5 مورد استفاده از سرامیک پرسلان لعابدار

5 مورد استفاده از سرامیک پرسلان لعابدار سرامیک پرسلان یکی از نمونه های سرامیک های زیبایی هستند که امروزه استفاده بسیار زیادی دارند چرا که با توجه به ویژگی ها و خواص منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و دارای شهرت زیادی می باشد.
سرامیک پرسلان در نوع پولیش و لعابدار در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد که می توان گفت نوع لعابدار آن بسیار پر استفاده تر می باشد.

می توان 5 مورد استفاده از سرامیک پرسلان لعابدار را این طور بیان کرد:

  1. با توجه به این که این سرامیک ها دارای طول عمر بسیار زیادی هستند به همین جهت استفاده زیادی دارند در مکان های که ترافیک رفت و آمد در آن زیاد است. بنابراین استفاده بالایی در کف نمایشگاه ها، منازل، مغازه ها، مکان های ورود و خروجی دارند.
  2. این سرامیک ها در برابر سایش، هر گونه خط و خش، لکه پذیری نیز مقاومت بالایی دارند به همین جهت به عنوان متریال مورد استفاده در فرودگاه ها، مراکز تجاری، هتل ها، رستوران ها، ادارات، مجتمع های مختلف و … دارد.
  3. این مصالح همچنین دارای مقاومت زیاد نسبت به یخ زدگی هستند به همین دلیل استفاده زیادی از آنها در استخرها، محوطه های سرد، گلخانه ها، حیات خلوت می گردد.
  4. از آنجایی که این مصالح در برابر مواد شیمیایی، اسیدی، بازی، مواد شوینده و … بسیار مقاوم هستند به همین دلیل از آنها در انبار ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و … استفاده زیادی خواهد شد.
  5. از آنجایی که این سرامیک ها مقاومت لازم را در برابر حرارت، نور خورشید، اشعه uv  و … دارند به همین جهت به عنوان نمای بیرونی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت تولید سرامیک پرسلان در تبریز

شرکت تولید سرامیک پرسلان در تبریز شرکت تولید سرامیک پرسلان تبریز با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت به تولید انواع سرامیک های پرسلان می پردازد. 

این شرکت برای دسترس راحت تر مشتریان خود به این محصول علاوه بر فروش حضوری امکان فروش اینترنتی را نیز مهیا کرده است. 

برخی از مزیت های فروش اینترنتی این محصول معمولا به صورت زیر است:

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • جلوگیری از اتلاف وقت 
  • قدرت انتخاب بیشتر 
  • حذف واسطه های فروش 
  • استفاده از مشاوره رایگان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید