کاشی از متریالی قدیمی است که بر همه کفپوش های دیگر مقدم بوده و برای پوشش کف فضاهای باز و بسته، گاهاً از کاشی استفاده می کنند. اما از نظر نوع نصب و کاربرد می توان دسته بندی های مختلفی را برای کاشی انجام داد که کاشی استخری یکی از آنهاست که از کاشی های ضدآب و فوق العاده مقاوم به شمار می آید. از تولیدکنندگان عمده کاشی استخری تهران است که آن را در انواع مختلف عرضه نموده و قیمت کاشی نیز با توجه به تنوع موجود در آن متغیر خواهد بود.

قیمت کاشی استخری تهران در انواع مختلف

انتخاب مناسب ترین انواع کاشی استخری

انتخاب مناسب ترین انواع کاشی استخری استخرهای سرپوشیده و سرباز زیادی وجود دارند که مکانی مناسب برای آب تنی محسوب شده و برای افرادی که در محل زندگی خود از دریا محروم هستند، می توانند محوطه آبی خوبی باشند که ساعت‌ها می توان در آنها به شنا پرداخت.
همانطور که میدانید استخرها با مصالح مختلفی که رایج ترین آن کاشی استخری است پوشیده شده و سپس به محلی مناسب برای تفریح تبدیل می شوند.

از این موضوع می توان دریافت که اهمیت کاشی استخری بسیار بالا بوده و بدون وجود آن، امکان پوشش دهی کف و دیواره استخر و سپس استفاده از فضای آن، ممکن نخواهد بود.
اما می خواهیم بدانیم که مناسب ترین انواع کاشی استخری که برای انتخاب موجود می باشند، کدامند؟ در جواب به این سوال می توان از گزینه های زیر کمک گرفت:

  1. کاشی استخری ساده: این کاشی ها تنها مملو از ترکیب رنگ های متنوع بوده و جز رنگ و البته کمی براقیت که در اثر سطح لعابدار آنها دیده می شود، طرح و نقش دیگری دیده نمی شود.
  2. کاشی استخری طرح دار: انواع طرح ماهی، طرح سبزه های دریایی و … در آن دیده شده که یادآور سطح آب دریا بوده و لحظات خوشی را می توان در استخرهای پوشیده از این کاشی های زیبا و زنده سپری کرد.
  3. کاشی استخری سه بعدی: طرح های موجود در این کاشی به قدری واقعی اند که گویی واقعاً جان دارند و عجین شدن چنین طرحی با کاشی، واقعاً نمای تکی را ایجاد خواهد کرد.

بزرگترین مرکز تولید کاشی استخری تهران

بزرگترین مرکز تولید کاشی استخری تهران در حال حاضر مراکز متعددی در کشور تحت عنوان مرکز تولید کاشی استخری به فعالیت در حوزه ساخت این محصول پرداخته اند که تمام دانش تخصصی و توانمندی های خود را به کار بسته اند تا بتوانند کاشی های استخری متناسب با نیاز روز را تحویل بازار دهند.

لازم به ذکر است بزرگترین تولید کننده این محصول، مرکز کاشی تهران بوده که البته تحت برندهای داخلی برتر فعالیت داشته و تا کنون توانسته کاشی های درجه یک استخری را با این ویژگی ها ارائه دهد:

  • ابعاد رایج موجود از کاشی استخری، برابر با اندازه 2/5*2/5 می باشد.
  • به هیچ وجه آب جذب این کاشی نشده و درصد جذب آب آن صفر است که در این صورت اگر آب را پشت آن بریزید، خواهید دید که سُر می خورد.
  • همچنین این کاشی، ضد یخ بوده و مناسب برای اجرا در مکان هایی است که از نوسانات دمایی برخوردارند.
  • شکل های موجود از این کاشی هم شامل کاشی های مربعی و 6 ضلعی می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید