با پیشرفت تکنولوژی ها و ابداع ترکیبات شیمیایی جدید محصولات جدیدی هر روز به صنعت ساختمان معرفی می شوند. چسب کاشی استخری یکی از این محصولات است که از کارایی بسیار زیادی در این صنعت برخوردار است. فروشگاه چسب کاشی استخری آب گریز اقدام به عرضه این محصول به بازار کرده است. آیا می دانید چگونه می توان جهت خرید این محصول با این فروشگاه تماس برقرار کرد؟

فروشگاه چسب کاشی استخری آب گریز

چسب کاشی استخری آب گریز چیست؟

چسب کاشی استخری آب گریز چیست؟ چسب کاشی استخری ضد آب یا آب گریز ترکیبی از چسب های پلیمری و سیمان می باشد که به دلیل قدرت چسبندگی بسیار بالا می تواند به همه سطوح افقی و عمودی چسبیده و حتی در مکان های مستغرق در آب نیز به کار رود.

این محصول از قدرت نفوذناپذیری بسیار بالایی نسبت به آب برخوردار است و یک عایق بسیار مناسب برای نم زدگی به شمار می آید و یکی از امتیازات ویژه آن سهولت اجرای آن می باشد.

این محصول به رنگ طوسی بوده و حالت فیزیکی آن جامد و پودری می باشد و قابلیت انحلال در آب بسیار بالایی دارد.

از کاربردهای این چسب می توان به استفاده از آن در سرویس های بهداشتی، حمام، استخر اشاره کرد و با استفاده از این چسب می توان بر روی سطوح گچی، بتنی و سنگی کاشی را به راحتی نصب کرد.

برای هر متر مربع سطح بسته به میزان ناهمواری، برجستگی ها و تخلخل موجود زیر کار باید 1.5 تا 2.5 کیلوگرم چسب کاشی باید استفاده شود تا بتواند چسبندگی لازم بین کاشی و سطح ایجاد شود.

برای نگه داری این محصول باید شرایط ویژه ای را در نظر گرفت از جمله این که باید دور از نم و رطوبت باشد و در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد و در دمای 15 تا 25 درجه سانتی گراد نگه داری شود.

فروش چسب کاشی استخری ارزان

فروش چسب کاشی استخری ارزان

فروش چسب کاشی استخری ارزان با کیفیت عالی فرصتی ویژه برای افرادی است که در زمینه انواع مصالح ساختمانی دارای فروشگاه هستند یا به عنوان پیمانکار ساختمانی فعالیت دارند؛ همچنین کسانی که در زمینه صادرات این گونه مصالح به دیگر کشورها اشتغال دارند می تواند از این چسب برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند.

برای خرید این محصول می توانید با فروشگاه چسب کاشی ارزان تماس برقرار کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و قیمت فروش آن سفارش خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما ارسال گردد.

این فروشگاه به کسانی که در تعداد بالا اقدام به سفارش این محصول نمایند با قیمت ارزان تری چسب کاشی استخری را ارائه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید