کاشی ها و سرامیک ها جامد و غیر فلزی هستند و از سرامیک ها در کف و از کاشی ها روی دیوار استفاده می شود. سرامیک ها به دلیل مقاومتشان نسبت به کاشی ها در کف استفاده می‌کنند و کاشی ها به دلیل ضعیف بودنشان نسبت به سرامیک در کف استفاده نمی کنند. کاشی ها و سرامیک ها تنوع بسیار زیادی دارند و رویشان با لعابی پوشیده شده است. مشتریان با توجه به سلیقه شخصی شان می توانند کاشی و سرامیک مد نظرشان را انتخاب کنند و با منازل خود هماهنگ کنند. فروشنده سرامیک و کاشی سنتی ارزان با تولید این محصول با بالاترین کیفیت آن را به بازار عرضه می کند. 

فروشنده سرامیک و کاشی سنتی ارزان

طرح های جدید سرامیک و کاشی سنتی

طرح های جدید سرامیک و کاشی سنتی کاشی و سرامیک ها هر روزه طرح های جدیدی از آن ها تولید می شود. امروزه نوع سه بعدی آن در بازارها مشاهده می شود که زیبایی خاصی دارد و جلوه خاصی به منازل می دهد. 

طرح های جدید سرامیک و کاشی سنتی بسیار زیاد است و همین تنوع باعث شده که مشتری دچار سردرگمی شود و انتخاب کاشی و سرامیک برایش دشوار باشد. 

پرکاربرد ترین مصالح در ساختمان سازی کاشی و سرامیک است و در قسمت ها مختلف مانند پارکینگ ها، آشپزخانه ها، حمام ها، سالن ها و … استفاده می شود. 

سرامیک ها در برابر رطوبت و سرما مقاوم اند و عایق خوبی در برابر حرارت است و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهند‌.

کاشی و سرامیک های سنتی، نقش و نگارشان سنتی و آیه های قرآنی طراحی شده است و آبی فیروزه ای بیشترین رنگ استفاده شده در این نوع ‌کاشی و سرامیک هاست. 

به دلیل بهداشتی بودن کاشی و سرامیک از آن ها در سرویس بهداشتی و حمام ها استفاده می شود‌ و شست و شو راحت تر انجام‌ می‌گیرد.

در‌ گذشته ابعاد کاشی ها نسبت به سرامیک ها ‌کوچک تر بوده ولی امروزه انواع اندازه کاشی ها را مشاهده می‌کنید که با طرح های مختلف تولید می شوند. 

فروش سرامیک و کاشی سنتی فیروزه ای

فروش سرامیک و کاشی سنتی فیروزه ای فروش سرامیک و کاشی سنتی فیروزه ای برای مکان های مذهبی بسیار زیاد است، برای زیبا تر شدن این مکان ها از این‌ کاشی ها استفاده می شود. 

قیمت کاشی و سرامیک با توجه به درجه آن مشخص می شود. نوع درجه یک آن گران تر از درجه دو و درجه سه می باشد. 

خرید و فروش کاشی سنتی از همین مرکز امکان پذیر است و از لحاظ هزینه نیز به صرفه تر است و به زمان کمتری نیاز دارد. 

سرامیک فیروزه ای‌ یک نمونه از سرامیک هایی است که طرفدار زیادی دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید