کاشی استخری صادراتی از جمله کاشی هایی می باشد که می تواند در برابر رطوبت و یخ زدگی بسیار مقاوم باشد. این کاشی دارای تفاوت هایی با کاشی های معمولی می باشد که برای درک این موضوع می توانید چند قطره آب بر روی هر کدام از این کاشی ها ریخته تا بتوانید تفاوت آنها را با چشم ببینید. برای قیمت گذاری کاشی های استخری صادراتی باید مراحلی طی شود و در این قیمت گذاری تولید کنندگان نقش اساسی را ایفا می کنند.

قیمت کاشی استخری صادراتی طرح دار

عوامل تأثیرگذار بر قیمت کاشی استخری

عوامل تأثیرگذار بر قیمت کاشی استخری در قیمت گذاری کاشی درجه یک استخری موارد و عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. در بین تمامی این موارد چند عامل وجود دارد که نسبت به بقیه مهم تر می باشد. میزان جذب آب این کاشی ها و کیفیت آنها از جمله مواردی می باشد که می تواند تاثیر مستقیم در این موضوع داشته باشد. یعنی هر چه کیفیت و‌ جذب آب کاشی بیشتر باشد به تبع قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

عامل مهم دیگر شرایط محیطی حاکم بر هر شهر می باشد. هر چه مسافتی که قرار است طی شود بیشتر باشد این موضوع باعث می شود تا قیمت این کاشی ها نیز افزایش پیدا کند. البته قیمت مواد اولیه ی مورد نیاز از جمله مواردی می باشد که می تواند در این موضوع تاثیر مستقیم داشته باشد.

از دیگر عوامل موثر می توانیم به چگونگی ارسال و حمل و ‌نقل محصولات، دستگاه های مورد استفاده برای تولید، ابعاد و‌ جنس این کاشی ها، کیفیت مواد اولیه ی مورد نیاز و غیره نیز اشاره کنیم.

فروش کاشی استخری صادراتی درجه یک

فروش کاشی استخری صادراتی درجه یک برای فروش کاشی استخری صادراتی درجه یک روش های مختلفی معرفی شده است که هر کدام از این روش ها مراحل و شرایط مختص به خود را دارند. در بین روش های معرفی شده، یک روش اساسی و بسیار محبوب وجود دارد که می تواند نظر بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. این روش، فروش اینترنتی می باشد‌.

برای فروش اینترنتی مراحل مختلفی وجود دارد که طی کردن آن الزامی است. سایت ما به عنوان یکی از فروشندگان کاشی استخری به شمار می رود که تمامی این مراحل را طی کرده است و مجوز فروش این محصول را دریافت کردیم. البته ناگفته نماند که ما علاوه بر پخش این محصول در سطح کشور، سالانه مقادیر زیادی از آن را به کشور های همسایه صادر می کنیم.

در سال های اخیر میزان فروش این کاشی ها در کشور ما روند افزایشی چشمگیری داشته است و سالانه تعداد این فروشندگان نیز افزایش پیدا می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید