مرکز تولید سرامیک پرسلانی بدون لعاب خشک، با در نظر گرفتن استانداردهایی که در این باره وجود دارد، اقدام به تولید این سازه ها نموده و به بهترین شکل افراد را از وجود این سرامیکهای کاربردی و جذاب بهره مند نموده است. خوب است بدانید که این سرامیکها با استفاده از تجربیات و تخصص افرادی ماهر و حرفه ای تولید می شوند؛ افرادی که خلاقیت آنها باعث ایجاد جذابیتهای بی شمار شده و در نهایت محصولی ارزشمند را روانه بازار می نماید.

مرکز تولید سرامیک پرسلانی بدون لعاب خشک

ویژگی های سرامیک پرسلانی بدون لعاب خشک

ویژگی های سرامیک پرسلانی بدون لعاب خشک سرامیکهای پرسلانی از جدیدترین نمونه های سرامیک به شمار می روند که امروزه استفاده از آنها به صورت گسترده ای انجام می پذیرد. کف و دیواره های پذیرایی و دیگر فضاهای خانه، حیاطها، هتلها و مجتمع های تجاری و مسکونی، پارکینگ و دیگر موارد دیگر امروزه شاهد استفاده از سرامیک پرسلانی در طراحی خود می باشد.
اگر برای خرید این محصولات به مراکز خرید و فروش آن مراجعه کرده باشید حتماً با طیف وسیعی از این سازه های جذاب و کارآمد روبرو شده اید و انواع مختلف آن را از نزدیک دیده اید. منظور از این امر هم سرامیک پرسلان لعاب دار و هم نمونه های بدون لعاب خشک از آن است.

از ویژگی های سرامیک پرسلانی بدون لعاب خشک:

  • فرایند تولید آن دقیقاً شبیه به سرامیک پرسلانی لعاب دار بوده و هیچ گونه تفاوتی با آن ندارد.
  • در فرایند تولید سرامیک پرسلانی بدون لعاب، بیسکویت کار با حرارت بسیار بالایی پخته می شود که این موضوع باعث شده دیگر نیازی به لعاب نداشته باشد.
  • تخلخل این نوع از سرامیک به صورت صفر می باشد.
  • از نمونه مثالهایی که در این رابطه می توان مثال زد، سرامیکهای فول بادی ست.

سرامیک پرسلانی کف، مقاومت خوبی را از خود به نمایش می گذارد که البته در برابر هر گونه ساییدگی، تغییرات دمایی که شامل ایجاد حرارت و یا یخ زدگی خواهد بود، ضربه و عوامل شیمیایی و غیره مستحکم به نظر می رسد.

فروش سرامیک پرسلانی بدون لعاب کف

فروش سرامیک پرسلانی بدون لعاب کف سرامیک پرسلانی از آن دسته محصولاتی ست که به دلیل تولید آن با مواد اولیه عالی و رعایت اصول فنی در فراید ساخت، از همان ابتدا با استقبال بسیار گسترده ای از خرید و فروش مواجه شد.

البته این رونق در خرید و فروش بی دلیل نیست و موارد متعددی از مزیتها و شاخصهای مطلوب این جایگاه را به سرامیک پرسلان داده است.
فروش سرامیک پرسلانی و سرامیک استخری بدون لعاب کف، که البته در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است، باعث می شود از مزیتهای بی شمار آن بهره مند شده و به بهترین شکل ممکن دکوراسیون منازل و محیطهای مختلف را با استفاده از آن نما بدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید