امروزه، اگر به بازار سرامیک مراجعه کنید، با انواع و طرح های مختلفی از سرامیک مواجه می شوید. یکی از انواع سرامیک، که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا ساخته و فرآوری می شود، سرامیک پرسلان است، که از ویژگی های خاصی بهره می برد.

خرید سرامیک پرسلان پله به صورت مستقیم، بر اساس استاندارد های کیفی بالا انجام می پذیرد و با توجه به طرح و مدل های آن، دارای قیمت های متفاوتی است. 

خرید سرامیک پرسلان پله به صورت مستقیم

روش های تشخیص سرامیک پرسلان

روش های تشخیص سرامیک پرسلان یکی از روش های تشخیص سرامیک پرسلان، قدرت این سرامیک در برابر نفوذ و جذب آب و رطوبت است. این نمونه از سرامیک، با توجه به اینکه مواد اولیه مرغوبی در ساختار آن به کار رفته است، آب را به میزان بسیار کمی جذب می کند و از این رو، در مقابل فرسودگی و خرابی بسیار مقاوم است. روش دیگر تشخیص آن، قیمت سرامیک پرسلان است.

از آنجایی که این محصول با استفاده از دستگاه های لیزری و با دقت و ظرافت خاصی تولید می شود، در مقایسه با سرامیک های معمولی گران تر است. از طرفی، طرح ها و رنگ بندی های به کار رفته در تولید، کاملا متفاوت با سرامیک های دیگر است و از نظر جلوه و زیبایی، بسیار زیبا و چشم نواز است. مواد اولیه استفاده شده، فرق دارد و از خاک رس سفید برای تولید این نمونه سرامیک به کار گرفته می شود. سرامیک های معمولی، اغلب، از خاک رس قرمز ساخته می شوند. 

از نظر تراکم و چگالی، سرامیک های پرسلانی متراکم تر و فشرده تر هستند و بخاطر همین ویژگی، از مقاومت بالایی در برابر عوامل آسیب پذیر برخوردار است. همچنین، دوام بالایی در مقابل شوک های حرارتی دارد و آب و هوای سرد و یخ زدگی، موجب تخریب آن نمی شود. یکی دیگر از راه های تعیین سرامیک پرسلان، می توان به روکش به کار رفته بر روی آن اشاره کرد. این نمونه سرامیک، به صورت لعاب دار تولید می شود و حالتی شیشه ای دارد. به همین دلیل، دچار لکه و آلودگی نمی شود و عملیات تمیز کاری و نظافت آن، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. 

فروش سرامیک پرسلان پله به قیمت روز

فروش سرامیک پرسلان پله به قیمت روز فروش سرامیک پرسلان پله به قیمت روز، از طرق مختلفی امکان پذیر است. آنچه که اهمیت دارد، استاندارد های کیفی به کار رفته در ساخت آن و قیمت مناسب است. فاکتور های مختلفی بر قیمت این محصول تاثیرگذار است. از جمله می توان به ابعاد سرامیک، نوع فرآوری و مواد اولیه مرغوب اشاره کرد. نمونه لعاب دار آن  با توجه روش تولید، از قیمت بالاتری برخوردار است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید