استفاده از سرامیک های آنتی باکتریال و مقاوم، علاوه بر اینکه در زیبایی و جلوه فضا تاثیر دارد، از نظر نظافت و تمیزی نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی ساختمان ایفا می کند. این نمونه از سرامیک ها، ویژگی ها و مزایای منحصر بفرد خود را دارند و نوع فرآوری آن ها فرق می کند.

فروشنده سرامیک آنتی باکتریال جدید، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با کیفیت بالا و عالی، به طور گسترده ای عرضه کند. 

فروشنده سرامیک آنتی باکتریال جدید

خصوصیاتی که سرامیک آنتی باکتریال دارد:

خصوصیاتی که سرامیک آنتی باکتریال دارد: سرامیک آنتی باکتریال، با استفاده از بالاترین تکنولوژی ها و با بکارگیری فناوری نانو ساخته و عرضه می شود. بر روی این نمونه سرامیک ها، روکشی لعاب دار وجود دارد که در برابر باکتری ها و ویروس ها بسیار مقاوم است و حتی در مواردی، باعث از بین بردن این ویروس ها می گردد. همین ویژگی مهم باعث شده است، که از این سرامیک برای مراکز درمانی، درمانگاه ها و سایر مراکز بهداشتی به طور وسیعی استفاده شود.

سرامیک های آنتی باکتریال، علاوه بر اینکه خاصیت میکروب زدایی و ویروس کشی دارد، از نظر اقتصادی بسیار با صرفه و کم هزینه است. بنابراین، با اجرای این نمونه از سرامیک ها، از انتشار و رشد باکتری ها و ویروس ها جلوگیری می شود و در هزینه های درمان صرفه جویی به عمل می آید.

از دیگر خصوصیات این سرامیک ها با توجه به نوع ساختی که دارند، با ایجاد فرآیند اکسیداسیون، محیط را به طور خودکار گندزدایی می کند و از مقاوم شدن باکتری ها در اثر برخورد با مواد موجود در فضا جلوگیری می کند. 

در واقع، ویژگی آنتی باکتریالی سرامیک، موجب کشته شدن باکتری ها و ویروس ها به طور مستقیم نمی شود. بلکه، با نفوذ ذرات نانو در ساختار و بافت سلولی باکتری ها، آن ها را از بین می برد. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصول، می توان به دوام شیمیایی و ظاهر فوق العاده آن اشاره کرد. از طرفی، سازگاری بالایی با محیط زیست دارند و هیچ اثر مخربی بر روی محیط نمی گذارد. همچنین، برای سلامتی انسان هیچ ضرری ندارد. 

قیمت خرید بهترین سرامیک آنتی باکتریال

قیمت خرید بهترین سرامیک آنتی باکتریال قیمت خرید سرامیک آنتی باکتریال، بر اساس درجه های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در طرح ها و مدل های متنوع، متفاوت است. عوامل متعددی، از جمله ابعاد سرامیک، فرآوری آن و فناوری به کار رفته در ساخت آن، بر قیمت سرامیک تاثیرگذار است. خرید به صورت مستقیم و عمده، موجب می شود که هزینه نهایی بسیار مناسب تمام شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید